viernes, 5 de diciembre de 2008

L'Astragal

Després de molt temps, escric alguna cosa en aquest blog. De fet aquest blog es va fer per anar explicant coses interessants que em poden anar passant. Durant molts dies de coses interessants me n'an passat poques, ja que m'he estat a Can josepó disfrutant de la vida rural, però a peu coix, és a dir que no he anat a masses llocs a comentar. Ha estat un mes que tot i la poca capacitat de moviment que tenia m'ha servit per pensar (tampoc massa) en algunes coses que a vegades amb la vida diària i molts cops rutinària no hi penses, el que m'ha servit per fer una sèrie de plantejaments força interessants. Avui em treuen el guix, suposo que demà no podré anar a escalar, ni a esquiar,ni... no fos cas que em trenquès l'altre pota, o el senyor Astragal es torni a trencar, però de ganes no me'n falten.

Torno a la vida dels bípades...




1 comentario:

::JM:: dijo...

ja era hora man!!!